Om reforma sthlm Kontakt Blogg
     Fri frakt över 500 kr!

     Fri retur!

Varukorg /
0 kr
0
  • Facebook
  • Email
  • Pintrest
  • LinkedIn
  • Instagram
 

FRÅGOR & SVAR
_______________________________________________________________________

De vanligaste frågorna och svar på dessa hittar du här nedan!

Hur handlar jag?

Svar: Läs gärna vår guide "Så handlar du" som visar hur enkelt det är att handla på Reforma Sthlm.


Hur lång är leveranstiden?

Svar: Om varan finns på lager är leveranstiden normalt 1-3 arbetsdagar. Om du köper en vara som inte finns i lager kan leveranstiden variera mellan 2-12 veckor beroende på våra leverantörer. Leveranstiden framgår av din orderbekräftelse (längst ner till vänster) och det intervall som anges är alltid ungefärligt (dvs vi kan aldrig 100% garantera ett visst leveransdatum) då detta även beror på leverantörernas frakter, DHL:s eventuella avvikelser från standardtider m.m.


Vad kostar frakten?

Svar: Handlar du för 500 kr eller mer så bjuder vi på frakten. Vid lägre köpsumma har vi en enhetsfrakt på 49 SEK vilket betyder att du som kund då max betalar 49 SEK, oavsett antalet produkter.


Hur ändrar eller kompletterar jag min order efter utförd beställning?

När beställningen är gjord kan den inte ändras av dig som kund men om du hör av dig till vår kundtjänst så snart som möjligt så hjälper de dig.

 

Hur levereras min beställning?

Svar: De flesta av våra paket skickas med DHL Service Point till ditt närmaste utlämningsställe. Vid större försändelser skickas din beställning med DHL:s hemleverans.


Kan jag byta eller returnera en vara?

Svar: Ja. Du har rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar efter det att du mottagit varan förutsatt att varan är oanvänd. Vi har fri retur på alla beställningar så om du vill ha en retursedel anmäler du det via detta formulär!

Läs mer om Ångerrätt & Öppet Köp här


Har ni någon butik där man kan se produkterna?

Svar: Nej. I dagsläget har vi ingen fysiskt butik men som kund har du alltid fri retur så att du i lugn och ro kan köpa hem produkterna och se dem innan du bestämmer dig för om du vill behålla dem eller inte! Inom kort planerar vi dessutom att öppna ett showroom i Stockholm.


Vad händer om en vara blivit skadad i transporten?

Svar: Om produkten är skadad vid leveranstillfället bör detta anmälas omgående till Reforma Sthlm.
För att vi ska kunna reklamera skadan gentemot vår transportör behöver vi anmäla transportskadan till denne inom 1-3 dagar.
Vi är därför tacksamma om du anmäler skadan inom denna tid. En produkt som vi har konstaterat är transportskadad byter vi ut snarast och kostnadsfritt.

Läs mer och anmäl din fraktskada här


Är samtliga priser på reformasthlm.se inklusive moms och frakt?

Svar: Samtliga priser på reformasthlm.se visas inklusive moms. Frakt tillkommer i kundvagnen men om du handlar för 500 SEK eller mer så bjuder vi på frakten!

Jag har en fråga jag inte hittar svar på?

Svar: Om du saknar svar på en fråga är du välkommen att kontakta oss via info@reformasthlm.se eller via vår telefonsupport

på tel 08 - 510 09 000

 


© 2015 Reforma Sthlm AB | Org. nr. 556849-2606