REKLAMATION



Vi beklagar verkligen att din är skadad och ska självklart se till att lösa detta på bästa sätt för dig!

Som konsument har du tre års reklamationsrätt. Reklamation måste dock göras inom skälig tid och senast två månader efter att du upptäckte felet. >Om produkten är skadad vid leveranstillfället bör detta anmälas omgående till oss via formuläret nedan.


För att vi ska kunna reklamera skadan gentemot vår transportör behöver vi anmäla transportskadan till denne inom 1-3 dagar.Vi är därför tacksamma om du anmäler skadan inom denna tid!


OBS! Tänk på att bifoga bilder både på skadan och på emballaget, för att vi lättare och snabbare hantera ditt ärende! . Detta gäller såväl synliga som dolda transportskador och det är därför viktigt att du packar upp och kontrollerar att produkten är felfri så snart som möjligt efter mottagandet. Om skadan är synlig är det enklast om du anmäler detta direkt till chauffören vid mottagandet av försändelsen. Tänk på att alltid spara emballaget för att reklamationen ska kunna hanteras korrekt!


Efter att vi mottagit detta formulär gör vi en reklamation gentemot tillverkaren/transportören och återkommer till dig så fort vi har fått svar från dem. Detta tar vanligtvis ca 1-3 arbetsdagar.

REKLAMATIONSFORMULÄR

Ordernummer:

E-post:

Namn:

Adress:

Postnr/Ort:

Telefon:

 

Antal:

Artikelnummer:

Varunamn:




Orsak:




 Produktionsfel (beskriv nedan)



 Fraktskada (beskriv nedan)



Bifoga en bild på den skadade varan samt på emballaget (obligatoriskt)

(Bildernas totala storlek får max uppgå till 3 MB)